باید پیوند کلیه، اگر من به نارسایی کلیوی مرحله نهایی
نوشته شده توسط : rshaole

باید پیوند کلیه، اگر من به نارسایی کلیوی مرحله نهاییباید پیوند کلیه، اگر من به نارسایی کلیوی مرحله نهایی

باید پیوند کلیه، اگر من مرحله نهایی بیماری کلیوی؟ این سوال این است که اغلب توسط بیماران مبتلا به ESRD است. پیوند کلیه توانایی انتخاب به صنعت پیوند است. با این حال، این بدان معنا نیست که این بهترین گزینه برای شما است.

اگر چه برخی از دیالیز حذف زباله، ما باید برای از دست دادن PH تنظیم ما، الکترولیت و تعادل آب، دیالیز به طور کامل بازگرداندن عملکرد کلیه است. به عنوان مثال، آن را تولید اریتروپویتین مورد نیاز برای ایجاد سلول های قرمز خون بازگرداندن نیست، بنابراین شما هنوز هم باید اریتروپویتین تزریق. با این حال، بیشتر و بیشتر مردم پیوند کلیه موفقیت یک زنده ماندن طولانی تر از کسانی که برای دیالیز مزمن. مشکل این است که شما را به تمام داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی زندگی برای یک مدت طولانی بعد از پیوند موفق است. علاوه بر این، بسیاری از عوامل که تعیین اینکه آیا یا نه کسی نامزد خوبی برای پیوند کلیه است. انتخاب به پیوند کلیه پیچیده است.

در واقع، دیالیز کلیه یا پیوند تنها گزینه برای شما نیست. هستند راه حل های جایگزین است که می تواند به شما کمک کند جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه وجود دارد.

در چین، بیشتر و بیشتر بیماران با بیماری مزمن کلیه تا از پیوند کلیه توسط طب میکرو چینی Osmotherapy خلاص شوید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده خارجی از طب سنتی چینی (TCM) است. طب چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. سپس، با استفاده از یک مایع نافذ و اسمز موثر دستگاه، مواد تشکیل دهنده فعال ممکن است به طور مستقیم به بیماری کلیوی است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای یک تابع توسط گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و مواد مغذی موجود. با این ویژگی ها، خود شفا از سلول های کلیه آسیب دیده بهبود خواهد، بافت کلیه آسیب دیده را می توان ترمیم، و پس از آن کلیه خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است.

هنگامی که عملکرد کلیه در حال بهبود است، پیوند کلیه به تعویق خواهد افتاد و یا حتی اجتناب شود. پیوند کلیه یک گزینه برای دارو طب سنتی است، اما از آن است که تنها گزینه برای شما نیست. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، حمام پا، درمان بخار، و غیره گزینه های خوبی برای شما می باشد. شما می توانید با ما پیام زیر را ترک و یا ایمیل asya.yue@mail.ru برای اطلاعات بیشتر.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: